Casual 9 Instellingen

Speelsnelheid 1
Eenhedensnelheid 1
Gebouwen afbreken Actief
Moraal Actief (niet op tijd gebaseerd)
Milliseconden Actief
Minimumtroepenregel 1% van de dorpspunten
Ontwikkelingssysteem Vereenvoudigde ontwikkeling
Kerk Inactief
Uitkijktoren Actief
Prestaties Actief
Automatisch uitbouwende barbarendorpen Actief tot 3000 punten
Bonusdorpen Bonusdorpen ingeschakeld
Tijd om aanval te annuleren 10 minuten
Tijd om de transporten te annuleren 5 minuten
Nachtbonus Active van 0:00 tot 8:00
Bescherming van beginnelingen tegen vijandige aanvallen 5 dagen
Max. aanvalsverhouding (aanvaller:verdediger) Inactief
Casual ratio aanvalsblokkade Geactiveerd, 20% gebaseerd op laagste puntenaantal
Vlaggen Actief
Buit Actief, met rooftochten
Bolwerk Actief

Eenheden

Boogschutters Actief
Verkennerssysteem Verkenner kan eenheden, gebouwen, grondstoffen en eenheden buiten het dorp verkennen
Ridder Actief, vaardigheden kunnen geleerd worden.
Burgerwacht Actief

Edelman

Gekocht met Goudmunten
Maximale loopafstand edelman 1000 velden
Daling van de toestemming door de edelman 20-35
Stijging van de toestemming per uur 1

Configuratie

Ledenlimiet per stam 12
Mogelijkheid om stamleden aan te vallen Aanvallen vs stamleden veranderen niet in bezoeken en brengen dus schade toe!
Stam levels Actief
Vakantievervanging Actief
Beperkingen Vakantievervanging Beperkte toegang voor een vakantievervanger na een periode van 30 dagen dagen over de afgelopen 60 dagen.
Vrije handel Actief, tijdelijke beperking gebaseerd op de start van de individuele speler
Mogelijkheid om windrichting te kiezen Actief
Overwinningsvoorwaarden De aanvalsblokkade zal geleidelijk vergroten en daarna verwijderd worden. De overwinningsvoorwaarden zullen dan ingesteld worden naar Dominantie-voorwaarden.
Startdatum 14.04.20 12:00